Tinder voor ondernemers

Tinder voor Ondernemers

Tinder voor Ondernemers, zou het een gat in de markt zijn? Voor de mensen die “niet weten” wat Tinder is. Het is een datingsite waarbij je op basis van foto’s de andere sekse kunt beoordelen. Leuk swipe je naar rechts, niks dan swipe ja naar links. Of te wel pure vlees keuring. Toch nemen we er massaal aan deel. Als single kom ik er heel wat “gebonden” personen tegen. En ohhh… we zijn massaal aan ons thuisfront, het thuisfront wat thuis de boel draaiende man houden, waar je in je joggingbroek en onverzorgde haren en make-up tegen aan mag kijken.

Tinder dus bekijken (keuren) liken (verleiden) proberen af te spreken (sex, lust) en ach… nee het is toch niet wat ik wil, ik ben nog niet over m’n ex heen, mijn kinderen zijn nog mijn verzorging nodig, kortom de smoezendoos gaat weer  open want in werkelijkheid zijn ze veelal getrouwd. (dumpen)

Opvallend hé…. dat onderwerpen over verleiden, sex altijd hoog scoren? Hoe zou dat toch komen? Spanning? Sensatie? Prikkelingen?

Maar wat kunnen we leren als ondernemer van dit patroon? Want is het ook niet zo dat  een toekomstige klant ook zo kijkt en beoordeeld?

Hoe is jouw presentatie? Een gulle stralende lach….. netjes en verzorgd? Swipen ze naar links of rechts? En als ze naar rechts zijn geswipt en jij ze hebt gematcht is dan de lust opgewekt? Hoe ga jij deze match verleiden om meer te kunnen krijgen dan een eenmalige date? Of moeten ze de smoezendoos voor je open trekken? En gaan ze terug naar het front die niet meer zo uitdagend is? Want anders waren ze niet naar jou op zoek gegaan!

Stof om over na te denken en om eens kritisch naar jezelf te kijken!zakelijk denken zwolle utrecht meppel heerenveen

Kom je er niet uit? Ben je een spiegel of sparringspartner nodig? Wij helpen jou graag verder.

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.